tirsdag 6. mars 2012

Rosendahl give away!



Fru Andersen har fått gleden av å holde et lite gavedryss for sine lesere, og premiene er superflotte!

Sponset av:

Første premie ut er Crand cru outdoor, som du ser på bildene i dette innlegget. 
(Bildet er fra Rosendahl.dk)
Perfekt sett for deilige vårdager på terrassen eller i hagen. 
Blank, lys blå og lys grønn. 


Har du lyst til å prøve lykken?

Da må du trekke lodd! 

1 - lodd dersom du kommenterer under dette innlegget. (Skriv hvor mange lodd du tar. Dersom du ikke har egen blogg må du huske å legge igjen mailadressen din)

2 - lodd dersom du kommenterer og følger fruens blogg.

3 - lodd dersom du kommenterer, følger og linker til give awayen på din blogg. (Du kan da bruke bildet over, skrive give away som overskrift og koble til dette innlegget.) 

4 - lodd dersom du kommenterer, følger, linker og lager blogginnlegg om fruens give away på din egen blogg. 

Fruen trekker vinneren torsdag 29. mars. 
(Fruen har lyst til å ta lodd selv hun, thihi;-))

Følg med, give away med premie fra Holmegaard kommer snart! 

Frueklem!

110 kommentarer:

  1. Førstemann :)
    Jeg deltar gjerne og er i alle fall mentalt klar for terrasseliv..

    3 lodd til meg.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. 2 lodd til meg...så synd jeg ikke fikk hilst på deg når du var i Birkelunden...jeg var der...Nei dit må du dra alene en søndag,slik at du får gå i fred og se:):)
    ha en fin fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei. første gang jeg er her inne, men tar gjerne 2 lodd; Kommentar og følger. Venter veldig på sommer og sol, og mange gode stunder på stabburs-verandaen :)

    SvarSlett
  4. Kan jeg få 3 lodd? Jeg har ikke sett disse før. Kjempefine!

    SvarSlett
  5. HEI,
    jeg melder meg på.
    2 lodd. kan ikke gå glipp av dette. nydelige gaver.
    HÅPER PÅ HELL DENNE GANGEN OG AT LYKKEN STÅR MEG BI!!!
    ønsker deg en riktig fin dag,

    hilsen TOVE

    SvarSlett
  6. Så artig da! Jeg tar et lodd, og følger med på bloggen din hver dag! Stor stas! regefjordsjento@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Fantastisk premie! Krysser fingre og tær og det som kan krysses! 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  8. Flotte premier, 2 lodd på meg :)

    ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!

    SvarSlett
  9. Flooott premie!!:) Eg er med og trekker 2 lodd (og kryssser fingrane ;)
    Ha ein super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Å så flott, blir gjerne med og prøver lykken:-)
    Jeg tar 2 lodd jeg og krysser fingre og tær;)
    Hei fra meg.
    Ps. Ha en fin dag

    SvarSlett
  11. Sikke nogle dejlige præmier - og flot blog i øvrigt. Jeg er gerne med, 1 lod tak ;-)Kirsten
    gyldenloev@c.dk

    SvarSlett
  12. Kjempefin premie! Jeg har en del glass og skåler fra Rosendahl, liker godt :)

    Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene! ;)

    SvarSlett
  13. Så flott:) tar 2 lodd og håper på det beste. Solveig.d.claussen@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg prøver lykken med 2 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  15. Superherlig give away! Fikk skikkelig sommerfølelse nå:) Jeg tar tre lodd. Håpe, håpe!

    Ha en herlig dag, fru Andersen.

    SvarSlett
  16. SÅ herleg give away!! Tre lodd på meg.

    Ha ein nydeleg dag:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  17. Jeg er med!!!

    Klinker til med 4 lodd!!! Men litt usikker på om jeg greier å linke ;)
    Skal prøve!!

    Klemmer i fleng!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja da er linken på plass :)

      Slett
  18. Vi har Rosendahl-serviset, så det hadde vært supert med Outdoor også! :D

    Hvordan er det med linking på fb-siden? Jeg liker ikke på bloggen min, men deler gjerne på bloggens fb-side... Gjør det uansett, så får du avgjør om det er 2 eller 3 lodd jeg skal ha. ;)

    SvarSlett
  19. Fru Andersen da, du må da ikke le av fleskemagen min..)) tjhii...
    godt vi kan le av det sier jeg..)) du har jo fått en skokk med unger
    det har ikke jeg å skylde på..))

    henger meg og tar 2 lodd jeg..))

    ha en strålende dag..))

    SvarSlett
  20. Hei så flotte gaver du har og så spennende med loddtrekking :) Vil gjerne ha tre lodd ;) Klem fra Elly

    SvarSlett
  21. What a lovely giveaway...beautiful table setting!

    SvarSlett
  22. Tusen takk for tilbakemelding på innlegget mitt, det setter jeg pris på!:) For en fantastisk give away du har! Jeg blir veldig gjerne med med 2 lodd; Kommentar + fast følger. Ha en fortsatt finfin dag! :)

    SvarSlett
  23. Gøy med giveaway! Jeg tar gjerne to lodd.
    Klem

    SvarSlett
  24. Hei
    Jeg vil gjerne være med på denne flotte giveawayen, 2 lodd (følger og kommentar).
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  25. Kuli:)
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken :)
    Og jeg trekker 3 lykkelodd ♥

    Ha en fin fin tirsdag!

    Klem line

    PS: har sendt deg en mail, men hender mine mail legger seg i søppelpost:(
    Så sjekk den:)

    SvarSlett
  26. Så herlig premie!
    Jeg vil selvsagt være med, og trekker tre lodd!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  27. Da blir det to lodd på meg.
    Kjempefine gaver du gir bort:-)
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  28. Kjempefin giveaway og herlig blogg du har, leser hver dag :o)
    Tar gjerne 1 lodd på denne - silje.bakke@gmail.com
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  29. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Og det var jo bra at du la igjen et spor slik at jeg fant veien inn hit!!;)
    Liker bildene i Headeren din kjempegodt!

    Og så blir jeg gjerne med på finfin givaway!
    Kommentar, følger og link = 3 lodd.
    Gleder meg til å følge deg videre:)

    klem, Janni

    SvarSlett
  30. Hallaien snuppa!

    Klart eg blir med på give away! To lodd på meg (kommentar, og e allerede følgar).

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  31. Vil veldig gjerne være med og trekker 2 lodd :)

    Hilsen Anne KAri

    annekariw@online.no

    SvarSlett
  32. Jeg blir gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  33. Det så så nydelig og yndigt ut. Prøver lykken med ett lodd jeg også :)

    mvh Kristin
    kristin_sp@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hihi jeg MÅ jo bli med snuppa;)
    2 lodd:)

    Klemmer

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med :) Da blir det 2 lodd på meg da :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    klem klem

    SvarSlett
  36. Vil gjerne være med og tar 2 lodd. Kjempefine premier
    (kommentar og lagt meg til som følger)
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  37. Så gøy!! Og for en flott premie!! Jeg drister meg til 3 lodd, forhåpentligvis av den heldige sorten;)
    Klemmer

    SvarSlett
  38. Eg blir gjerne med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  39. Dette må jeg være med på trekningen av. Tar 2 lodd , 1 for kommentar og 1 for følger av bloggen. Da er det bare å krysse fingrene og håpe jeg blir den heldige.

    SvarSlett
  40. Hamas, det har jeg lyst til!

    2 lodd på meg snuppa :)

    SvarSlett
  41. Dette glir jo rett i resten av samlingen. To lodd til meg takk:)

    SvarSlett
  42. 2 lodd på meg!
    Har en veldig fin veranda som dette passer veldig godt inn på,;)))

    SvarSlett
  43. Tusen takk for komentaren i bloggen min! :)
    Da fant jeg deg og vil gjerne trekke to lodd!

    Koselig blog og fantastik give away,
    Vicky
    ny følger!

    SvarSlett
  44. Hei!
    Fin blogg du har. Følger litt med på dine prosjekter og får masse inspirasjon til å pynte litt hjemme. Jeg tar gjerne to lodd.

    Hilsen Sissel fra nav i loddikken:-)

    SvarSlett
  45. Jeg vil gjerne være med :)
    ... og tar 2 lodd
    Kommentar og følger er jeg
    Nydelige premier, nå skal
    jeg ta meg en runde nedover
    her hos deg, og titte litt
    siden jeg var innom sist :)
    Ønsker deg en fortsatt fin
    uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  46. Å hurra, så flott. 3 lodd til meg, takk.

    SvarSlett
  47. Jeg vil gjerne være med i trekningen :) To lodd på meg, ett for kommentar og ett for å være følger.

    SvarSlett
  48. For en vakker gibort:)
    Jeg tar to lodd.

    Flott onsdag til deg, her fyller mor bursdag.
    Så blir nok en aldri så liten kakebit:)
    Klemklem

    SvarSlett
  49. Så fine premier! Kjente eg fekk våfølelse av det fine bilete=)) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  50. Jeg kommer helt sikkert tilbake for å delta på denne utloddingen :D Jeg samler nemlig på Rosendahl, så dette kunne ikke ha passet meg bedre ;) + Jeg skal innvie terrassen for første gang i år siden huset og terrassen er nybygget, og da hadde det virkelig gjort deg med et så flott sett :D

    SV: Utloddingen er over, beklager. Hyggelig likevel at du tittet innom min blogg :)

    SvarSlett
  51. Denne forespørselen har jeg også fått, litt sløv jeg da! Flotte premier!
    Ha en fin kveld..
    klem

    SvarSlett
  52. Da prøver jeg på to lodd :)
    Tror jeg har klart og bli følger :)
    Irene Aabø

    SvarSlett
  53. Rosendahl :) Dette passer supert til sommeren!
    Jeg tar et lodd :)

    randi_falling@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg trekker to lodd. Følger deg fra før av..
    Nydelig sett til sommeren.

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  55. Hei! Genialt til sommeren- gjerne på terrassen i nytt hus.. :) tar to lodd, selv om jeg aldri vinner !

    klem fra Camilla ( utennavn....)

    SvarSlett
  56. To lodd til meg - kommentar og følger! :)

    SvarSlett
  57. Hei!!

    Jeg vil gjerne være med ,utrolig flott premie:)
    Jeg trekker 1 lodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  58. Flott premie! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  59. For noen flotte premier, jeg trekker to lodd :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  60. Hei :)

    Jeg vil gjerne være med på din give away, og tar 2 lodd.
    Jeg har fulgt deg leeenge jeg :-)

    Nå krysser jeg fingrene.

    Klem L

    SvarSlett
  61. Jag är gärna med, jag tar 1 lott :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  62. Ja en får prøve seg på denne.
    Flott sett dette.
    Legger en link på sida mi, og har deg på blogglosta mi.
    Blir det tre?
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  63. Hei hei
    Takk for at du la igjen koselig kommentar på bloggen min :))

    Jeg blir gjerne med 2 lodd til meg
    kommentar og link :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  64. Eg blir gjerne med! Vil gjerne kose meg med dette i vårsola : )
    3 lodd til meg, tusen takk!
    Ingrid

    SvarSlett
  65. Slenger meg på denne også når jeg først er i gang.. Jeg må si bloggen din er veldig delikat... litt missunnelig hehehe

    3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  66. Jeg vil gjerne være med i konkurransen og trekker ett lodd. Dette var veldig kjekt! Meg finner du her: magnar@aspaker.no

    SvarSlett
  67. Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd :-))

    SvarSlett
  68. Sommer på terassen, sukk...
    Ett lodd til meg
    cstens@frisurf.no

    SvarSlett
  69. Hei. Så fin blogg du har, her kommer je til å titte mer innom.
    Så fin sommergave også. Jeg prøver (er ny) men da blir det et lodd sikkert for kommentar.
    Hilsen Anita på Toten
    anibrovo@online.no

    SvarSlett
  70. Men da fikk jeg til det med å være følger av bloggen din så da blir det et lodd til.
    anita på Toten

    SvarSlett
  71. Jeg har klinket til med 4 lodd jeg :)

    Ha en flott helg :)

    *tone*

    SvarSlett
  72. Tar gärna en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Jeg prøver lykken også her med 2 lodd!

    SvarSlett
  74. åh så flott gi-bort :)
    eg prøver vinnerlykken med 3 lodd

    SvarSlett
  75. 1 lodd til meg, så krysser jeg fingrene for at det er vinnerloddet! :-)

    SvarSlett
  76. jeg vi være med på give away! 3 stk lodd på meg, takk ; )

    SvarSlett
  77. deltar med 1lodd med vinnerlykke;) dette var flotte saker! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  78. Flott gi-bort. Takk for at du gir oss muligheten til vånne denne flotte premien. Ha en fin kveld. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  79. Jeg skjønner ikke dette med linkingen jeg, men tar gjerne 2 lodd. Så får jeg se om jeg rekker å få til det andre etterhvert ;)

    SvarSlett
  80. Å sommer! to lodd på meg. Therese

    SvarSlett
  81. Hei :)
    jeg deltar gjerne, blir to lodd på meg, følger og kommentar ;)

    SvarSlett
  82. Jeg elsker Rosendahl, og dette utendørssettet ser også knallfint ut. Ønsker meg.... Trekker 3 lodd og krysser fingrene.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  83. Jeg hopper i det og tar sjansen med to lodd. Jeg er herved en fast følger! :)

    SvarSlett
  84. Her vil jeg være med vet du.
    Tar to lodd jeg, følger og kommentar.
    klem

    SvarSlett
  85. Jeg er gjerne med. Følger og har blogginnlegg her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-fru-andersen.html
    Så da blir det vel 3 lodd?

    Krysser fingrene og ønsker deg ei god helg!

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  86. Hei!

    Jeg tar gjerne to lodd og du er velkommen til å delta i min giveaway i samarbeid med Holmegaard!

    God helg!

    SvarSlett
  87. Jeg tar 3 lykkelodd :)
    Gleder meg til å følge bloggen din videre:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  88. Hei :o) Jeg trekker 4 lykkelodd :D Håper jeg kan innvie min nye terrasse med dette flotte settet :o) God vårligsøndag ønskes fra Østlandet ;o)

    SvarSlett
  89. Jeg er gjerne med i trekningen og trekker 1 lodd jeg :)
    Hadde kommet godt med et sånt sett i allefall :)
    klem Jane

    SvarSlett
  90. Prøver meg med 2 lodd :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  91. Prøver lykke jeg også!
    trekker med meg 3 lodd ut av hatten!
    Følger, linker og kommenterer.
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  92. Heihei! :)
    For en flott giveaway! :)
    Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd:)

    klem fra siv anita pettersen
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  93. Jeg vil gjerne være med, ett lodd!!!
    hanne.kjersti.lokken@dt.no

    SvarSlett
  94. Prøver meg på et lodd og håper på vinnerlykke:))

    SvarSlett
  95. 3 lodd på meg og jeg er ganske sikker på at det da MÅ være vinerlodd altså! ;)

    SvarSlett
  96. 2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  97. Eg blir med med 2 lodd på denne flotte giveawayen, så får me håpe at vinnerlykken kan slå til for ein gongs skyld?! klem fra Kristina

    SvarSlett
  98. 1 lodd til meg!

    Hilsen Bente (ofsbehan@gmail.com)

    SvarSlett
  99. Tar gjerne et lodd!
    (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  100. Tar 1 lodd her å:)
    Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  101. Jeg blir med og tar tre lodd =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  102. 2 lodd :) Kjempepremier dette da.

    SvarSlett
  103. Hei, jeg er med og trekker 3 lodd :)
    Ønsker deg en fin uke ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  104. Hei, jeg trekker to lykkelodd og håper på det beste!

    Fin blogg!

    SvarSlett
  105. Hei, jeg er med og tar gjerne tre lodd.

    Jeanette

    SvarSlett