søndag 1. april 2012

Fort i svingene!


Det var så vidt svartmalingen rakk å tørke før fru Andersen hadde et nytt prosjekt på gang. 

Nye (gamle) møbler og nye malingsstrøk. 


Kjøkkenet er under forandring, 

igjen...


Forandring FRYDER! 

Det kan passe som fruens motto, hihi. 


Og som et ekte blogge-barn er minstejenten med på det som skjer. 

Stående rett ved siden av fruen fotograferer bustetrollet kjøkkenet. Mens vi venter på at herr Andersen skal komme hjem fra jobb og hjelpe oss med de tyngste løftene. (Kjøkkenbordet løfter selvfølgelig muskel-fruen selv, haha, men skapet som står der kjøkkenbordet nå skal stå, det er liiiiiitt for tungt...)


Fruen takker for alle fine kommentarer, og ønsker nye følgere velkommen. 

Fruen skal forsøke å få tid til å titte innom til dere så snart som mulig!

God søndag og frueklem!

19 kommentarer:

  1. Som du styrer og steller :) (lov å spørre hvor du får "kjøpt" all den energien din?:) HEHE
    Fint blir det nå med forandring da ;)

    På forskudd God Påske til deg og dine! KLEM

    SvarSlett
  2. Hallaisen snuppa!

    Ska sei du styre på ;) Men guri sooo fint da blir!! :) Kjekt å forandra litt, og ja: Forandring fryder :)

    PS: Send øve litt energi... ;)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  3. Ja forandring fryder. Alt blir liksom nytt når en får flyttet litt på det.
    Stilig lampe du har over kjøkkenbordet. Den har du kanskje laget selv ?
    Gleder meg til å se hvordan det blir når du får ting på plass.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Veldig stilig og pent!
    Jeg har kjøpt fargen "sort pepper" som jeg
    håper å få brukt på noe snart :)

    god påske!

    SvarSlett
  5. Dette blir spennende å se mer av :D ... og artig å se lillejenta med kamera hehe. Tar etter mamman sin ja.
    Og du vet jo at jeg liker det mørke veldig godt... så jeg sier thumbs up!
    Ønsker deg en herlig påskeuke.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Haha som du ordner, men fint blir det jo! Skjønne minstjenten!

    SvarSlett
  8. Fint det blir:) Veldig fint med svarte kontraster til alt det hvite:) Lampen din var utrolig stilig!

    Klem

    SvarSlett
  9. Ha en riktig flott påske:)
    klemklem

    SvarSlett
  10. forandring fryder alltid....
    Koselig med lille mor da...
    Ha en fin påske
    klem

    SvarSlett
  11. Helt enig -liker godt forandringer, spesielt i interiøret, hihi!

    Kos deg med prosjekter og påske, klem!

    SvarSlett
  12. Syntes svart blir utrolig fint når det er så lyst i rommet ellers. Har malt mange svarte ting i det siste jeg også.

    SvarSlett
  13. Herlig!
    Ønsker deg en riktig god påske. Klemmer fra Bondekjerringa

    SvarSlett
  14. Kjempefint ble det:) Ha en fin fin påske! Klem Julie

    SvarSlett
  15. Så fint det ble!
    Jeg har en liter svartmaling stående jeg også - gleder meg til å male litt igjen.
    Klem

    SvarSlett
  16. For en flott blogg og et nydelig hjem du har! Hvor henter du all endergien fra?? ;)
    Elsker det søte servicet ditt hvor er det fra? Forelsket meg helt i det!!
    Klem

    SvarSlett
  17. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett