mandag 4. februar 2013

Eksentrisk?



I nyeste nummer av ROM 123, som er å finne i bladhyllene i dag, er fru Andersens blogg en av tre anbefalte interiørblogger. Veldig moro synes fruen! 



Om fru Andersen står det:

"Hos fru Andersen er det et spennende og litt eksentrisk interiør. Her mikses bruktfunn, farger og mønstre til en herlig helhet."

Knis, fruen rødmer litt nå ja, EKSENTRISK da gitt! 



Eksentrisk kan i følge Store Norske Leksikon beskrives som;  avvik fra vanlig skikk og bruk, eiendommelig og forskrudd. 

Hahaha, tenk det da dere, fruen med sitt A4 liv, mørke blazere og regelbundne livsførsel har rett og slett gått hen og blitt eksentrisk! 


Og siden det liksom er stadfestet at fruen er eksentrisk, sånn i offentligheten, passer det egentlig helt supert med noen bilder fra soverommet der fruen har hengt sine gamle sko opp på veggen. 

Litt sånn passe forskrudd?!

God mandag! 



19 kommentarer:

  1. Så gøy :) Hadde følt meg beæret om offentligheten kalte meg eksentrisk, så det synes jeg du skal gjøre :) Fint å være noe for seg selv vel!
    Du har jo absolutt en kul og gjennomført stil, den inspirerer massevis ;)
    Forskrudd eller ei, morsomt var det ihvertfall med skoene på veggen! fortsett med humoristiske innslag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det fortjener du <3 God mandag!

    SvarSlett
  3. Hurra! Såå gøy!

    Fin start på uken, søte du!
    klem

    SvarSlett
  4. Hei og god formiddag
    Hi,hi... jeg fniser godt her jeg sitter. Du skriver så bra og jeg synes det må være et sort kompliment å være eksentrisk, herlig!!!
    Jeg abonnerer på Rom 123 og får det litt før det kommer i butikkene, så jeg har alt rukket å se Nib-anbfalingen av din blogg. Jeg er så ordglad, så jeg la med en gang merke til adjektivbruken til Nib-jentene.
    Selvfølgelig må du ha et par sko på veggen, stilig!
    Ha en fantastisk og langt fra A4-uke!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Vel, ikke et sort kompliment.... et STORT!
    Kaspara

    SvarSlett
  6. Så gøy - gratulerer så masse til deg:)
    Betegnelsen eksentrisk er ikke den dummeste å få
    i denne sammenhengen - du har en flott og fargerik
    blogg som ooooser av inspirasjon:)

    Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Stilig! Gleder meg til å lesa :)

    Som kvalitets- og hms rådgiver trur eg at eg basert på dette innlegget lyt skriva ei avviksmelding på deg då, sidan du tydeligvis avviker frå vanlig skikk og bruk, hehe.

    Ha ein fin og eksentrisk dag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Man får som fortjent vet du , gratulerer :)
    Det bladet må kjøpes vet jeg !!
    Flotte bloggen !
    Klem

    SvarSlett
  9. Stilig det var med skoene på veggen! ELSKER den gråfargen på veggen. Har du fargekoden? :) Love

    Henriette

    SvarSlett
  10. HIPP HIPP HURRA for Fruen og SÅ velfortjent med flott omtale :)

    Skoene på veggen var råååkule :))
    Liiiiker!

    KLEM

    SvarSlett
  11. Hihi så utrulig gøy då:)du har ein veldig inspirerende og kreativ blogg og gjere då masse artige ting,har virkelig sansen for deg Fru Andersen,herlig bloggnavn:)
    Så tøfft med skoa hengende opp slik,knallbra!!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Jeg digger hjemmet ditt! =)
    Du fikk meg også til å opprette et "genuine interiors" board hos Pinterest (http://pinterest.com/queeny77/genuine-interiors/). Jeg sluker mange blogger hver dag, og blir fort lei de samme typiske (svart/hvite) skandinaviske interiører - synes det er oppfriskende med noe så orginelt som dit hjem! =)

    SvarSlett
  13. Så gøy å bli anbefalt, men så er jo bloggen din absolutt verdt et besøk- ikke bare på grunn av den fine og eksentriske interiørstilen din- men også fordi du skriver så veldig levende og fint;)

    SvarSlett
  14. Hehe, Ja det er ikke alltid en forstår hva andre ser.
    Du har jo din egen spesielle stil. Men forskrudd?
    Nei det syns jeg ikke.
    Flott å bli anbefalt av et boligblad.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer fru Andersen, så gøy! Ordet eksentrisk må du ta som et kompliment for bloggen og ideene dine er orginale og morsomme! Stå på og vær eksentrisk i innredningen..hihi...Ha en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  16. Så kult da:)) Og veldig fortjent, er en fryd og besøke deg - alltid!!
    KULT med skoene på veggen, du er RÅ!

    SvarSlett
  17. Kjempestas:)Ja synes beskrivelsen høres helt normal ut i mine ører:)
    fin dag til deg....
    klemklem

    SvarSlett
  18. Grattis med plass i Rom 123. Veldig stas og fortjent. Du er veldig kreativ, og skoene på veggen var kjempestilig! Kreatvit!

    SvarSlett
  19. Jeg er så glad jeg ramlet innom bloggen din! Sitter med minsten på armen og tørr så vidt røre smilemusklene i fare for at "udyret" skal våkne...men koser meg med både bilder og tekst inne hos deg :)

    SvarSlett