onsdag 6. februar 2013

Sjefen over alle sjefer?

 

I går tok minstejenten ordet ved middagsbordet. I barnehagen har de hatt temaet "familien min" og minstejenten ville fortelle om dette...... 



"Jeg har mamma og pappa, en storesøster som har "sjæææste" og en storesøster til, så har jeg en lillebror som er en gutt med gult hår og en kanin som er død. Og jeg er Stella som er fire år og jeg bestemmer over alle!" 


Hihi, hun har nok litt rett det lille stabeistet, hun får det ofte slik som hun vil. 




                             Fruen deltar i konkurransen 
hos Franciskas Vakre Verden med bilder fra sjefsjentens rom. 

Dersom du også vil delta kan du lese mer her!  

Ps: 
Tusen hjerteligtakk for alle fine tilbakemeldinger fra dere som har sett fru Andersen sin blogg nevnt i Rom 123.

Dere er gode!  




17 kommentarer:

  1. He he jeg må le...de får sagt det de små:)Vi skulle vært litt mere slik rett ut vi voksne og:)
    fin dag til deg ...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hi hi , så søt da :)
    Godt og ha troen…
    nok engang et supert rom du viser !
    Flinkis !
    Klem

    SvarSlett
  3. For eit herleg rom den lille sjefen har;) Likte så godt oversiktsbildet. Og den tøffaste lysekrona. Eg og har ei lysekrone med forskjellige skjermer på, men mine er ikkje så fine som dine! Eg syns forresten at du skal vere kry over å bli kalla eksentrisk i Rom123. Det betyr berre at du har din egen stil, og når den er så fin som din så er det berre å kjøre på!!:)
    Ha ein strålande dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så herlig ei sjefsjente du har <3 ÅÅÅÅ for et herlig rom hun hadde :) Virkelig lekkert :)

    Ha en fin dag :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. ..den lampen der altså!!!
    ELSKER DEN :)

    SvarSlett
  6. flotte bilder frå eit nydelig jenterom!!!
    Ei lite bestemt prinsesse som bur der, tenker eg ;o)

    Lyskrona var super kul!!!!

    fin dag til deg!

    klem

    SvarSlett
  7. du har sååå rååå stil... :) det krone speilet var så fint...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  8. Hei på lillelørdag!
    Herlig presentasjon av familien av sjefen over alle sjefet, må fnise. Det rommet hennes er så fantastisk, litt bohemsk på en måte synes jeg.
    Tusen takk for mursteins-kommentar, ikke noen lettvint variant der!
    Herlig med programmer man følger og kobler av med. Jeg har aldri sett dette bryllupsprogrammet, men husbonden og jeg ser både på "Sønner av Norge" (norsk-amerikanere som ønsker seg norsk kjæreste) og den amerikanske "Ungkaren" eller "Ungkarskvinnen" når de går. Lett, overfladisk underholdning men du verden så deilig å flate ut i sofaen med noe slikt i blant.
    Her pynter jeg grener med fint papir, det er jo fastelavn til helgen.
    Finfin kveld til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Hei
    Koselig stund rundt middagsbordet deres :)
    Likte godt de gamle koffertene på rommet :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  10. Hallo fru Andersen!! :-) Førr et fantastisk jenterom!!!! Sånt som æ bærre kan gløm her hjemme iom at huset e proppa fullt av gutta.... :-P Det ser nyyyydelig ut, og lykke til!! klæm!

    SvarSlett
  11. Herlighet for et fantastisk rom! Som jeg hadde elsket det når jeg var mindre. Eller som stor også når jeg tenker meg. Virkelig en drøm, bohemefølelse, og minner meg litt om Selina Lake style på en måte. Jeg har ikke fått lest Rom123 ennå, men da vet jeg litt hva som kommer:)

    maya

    SvarSlett
  12. For et herlig rom!! Digger skjermene på lysekrona altså, helt klart lagt i inspirasjonsmappa til jeg skal fikse og stæsje litt på rommet til fjortisen i huset;)

    Nyt kvelden!
    KLEM

    SvarSlett
  13. Så fin blogg du har! Kom over deg nå og legger deg til:)

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder! Du har virkelig en særegen stil :-) ellers er det flott med ein blogg som også har litt innhald i tillegg til bilete, at du kjem meg synspunkt og meiningar, og humor :-) har fylgt med på bloggen din ei stund, og akkurat laga meg blogg sjølv.

    SvarSlett
  15. Dette må være et av de vakreste og mest originale barnerommene jeg vet om! Du er enormt god på å skape din egen stil, - sånt liker jeg ekstremt godt! :-) God lørdag til deg. Klem fra Beate

    SvarSlett
  16. Nydelig bidrag og morsomt innlegg!! :) Sjefsjenta høres herlig ut!

    SvarSlett