tirsdag 19. februar 2013

Unormal?



Noen ganger tenker fru Andersen at hun burde være 
 litt mer normal. 

Litt mer strømlinjeformet og litt enklere liksom!  



Spesielt tenker fruen slik når hun blir møtt med hevede øyenbryn og latter i lampebutikken fordi hun ønsker at de skal bestille lampesokkel i porselen og kuppel i glass. 

Alt er i plast nå nemlig, og man kan jo ikke ha BODlamper på kjøkkenet!

De fikk latterkrampe der bak disken i butikken da fruen sa hun skulle ha lampene på sitt nye kjøkken. 




Og når fruen i tillegg vil la de gamle rustne spikrene stå i kjøkkenveggen, akkurat der de står.

 Og får det for seg at de gamle dørhengslene er så fine at de bare måååå brukes.

 Da blir det enkelte hevede øyenbryn og latter på hjemmebane også! 




Hender det at du også føler deg litt unormal?

(Veldig fint om du svarer ja....hihi) 


20 kommentarer:

  1. Hihihi. Er stort og rungende JAAAAA! Jeg føler meg stort sett alltid rar når det gjelder sånn interiørting:D Jeg kan nok ha noen bestemte meninger som ikke alltid er lett for andre å skjønne:) Men er ikke "rar" egentlig en veldig sjarmerende egenskap?? Jeg tror det;)

    Maya

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hele tiden he he he tror vi er ganske mange faktisk i den klubben:)
    fin kveld til deg
    klemklem

    SvarSlett
  3. He he, ja, men ikke så mye på interiørfronten. Jeg blir heller sånn at jeg absolutt ikke vil ha det som alle andre har eller lese de bøkene som alle andre leser. Skappel-genser og Shades of Grey, for eksempel.

    SvarSlett
  4. Heisan
    He,he.... ja da, ofte!!! Kjekt med likesinnede i bloggverden. Jeg synes det ser ut til å bli supertøft og jeg skal love at jeg ikke hadde ledd av deg i butikken ,men tenkt; wow, der har vi en spennede, kreativ dame!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Akkurat sånne lamper var jeg også på jakt etter når jeg skulle innrede kjøkkenet mitt, men fant ikke og endte opp med noen andre. Så jeg syns ikke du er så veldig rar ;) Jeg har bøkene bak fram i bokhylla, mange som hever øyenbrynene sine når de ser det... de skulle bare visst at jeg egentlig skulle lage hvite bokomslag til alle bøkene mine.. he-he.. (det har jeg forresten fortsatt planer om)
    Gleder meg veldig til å se kjøkkenet ditt ferdig!

    SvarSlett
  6. Hadde jeg visst at jeg skulle finne slike ekte gamle lamper på låven så hadde ikke jeg kjøpt stygge nye flate til kjeller og soverom. De ligger lagret til den dagen vi er ferdig med alt på lista.

    SvarSlett
  7. Slike lamper har vi her også. Ikke plast. ;) Synes du gjør rett i å holde deg til det gamle. :)

    SvarSlett
  8. Det kommer til å bli så bra!
    Jeg fikk etter et visst press overtalt den ekte mannen om at de gamle lampekuplene vi hadde liggende i kjelleren, de med porselenssokler og glasskupler, ville bli perfekte i kjøkkentaket.
    Etter at de kom opp, var han helt enig, og vi er storfornøyd.
    Det blir spennende å følge kjøkkenet ditt videre *S* - Liv

    SvarSlett
  9. Å ja daaaaa :) Ofte !! Hi hi
    Gøy det !!
    Liker alt du ikke kaster , kommer til å bli i tråd med veggen-og fint
    klemmer :)

    SvarSlett
  10. hihi, ja :) Samboeren min blir litt sprø avogtil :)

    SvarSlett
  11. Tjihi:)) Litt gal er nok jeg og, men ikke i nærheten av deg:)))
    Gleder meg til resultatet, blir nok knallbra!! ♥

    SvarSlett
  12. Hei Stina, så gøy! Dinne bloggen he ikkje oppdaga før, men ej må innrømme tida til å oppdage andre blogga e minimal for tida. Og du som he fått fire unga! Haha! Du skulle jo berre ha to. Jobba du same plassen eller he du funne nåke anna lurt å gjere? Skikkelig fint hus du he, utrulig kreativt og personlig. Ser du he blogga sida 2010.... jaja vi fant kvarandre tilslutt ;-)

    SvarSlett
  13. Unormal...NEIIII kjenner meg så godt i gjen!! De kuppel lampene der er knall fine.. å spesielt fine er de i glass.. så enig med deg!
    Gleder meg til å se kjøkkenet ditt!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Jeg er unormal som bare det! Liker det sånn jeg ;)
    Klem Madelén

    SvarSlett
  15. Hihi, å jaaaaada ;)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Klem♥

    SvarSlett
  16. Må le litt;) Jeg har akkurat tatt ned en slik kuppel her- men nå skal jeg jammen vaske den og gjemme den til senere;) Spennede med nytt kjøkken!!!!

    SvarSlett
  17. Stort sett 85% av dagen *fnis*

    SvarSlett
  18. Går man utenom A4 sonen, så er man rar.
    Tenk heller på alle som gjør som alle andre...
    0 kreativitet og spenning i livet ;)

    Vet ikke om jeg skal si det høyt...men vi hadde mange slike
    liggende i boden, for jeg hadde så innmari lyst til å bruke de.
    Men så gikk årene og plassen ble trangere, og de ble sendt avgårde
    til Fretex eller noe. Angrer nå selvfølgelig når vi endelig har fått et
    helt hus å innrede og dulle som vi vil. Hadde sikkert hatt nok til deg også jeg...hihi...

    Fin hælg!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  19. Haha :) Kjenner meg igjen. Da vi pusse topp her tok jeg faktisk vare på en slik lampe som du har på det øverste bildet - jeg tenker at kanskje en dag finner jeg på noe lurt å bruke den til :D

    Klem

    SvarSlett